Thursday, March 19, 2009

adik kesayangan..


heheh.askum..ni nak cakap pasal adik yang aku paling sayang..adik2 aku yang lain aku syg gak,tapi yg sorang ni lebih sikit..hehe.nak tau nape?sebab die paling manje ngan aku..adik aku yang sorang ni kuat btul makan.maklumlah anak last,mak ngan arwah ayah aku dulu selalu bagi je ape yang die nak makan x kire tempat,mase,keadaan,cuaca dll.mgkin jugak syg pade anak bongsu 2 lebih..camnih lah jadi.tembam semacam...macm kakak jugak.hahah.
die nih kalu bercakap pasal makanan semua jenis makanan die tahu.pendek kata expert lah..
sampai ade satu ketika susah betul die nak bangun pagi,tapi oleh kerana mak aku masak nasi lemak pg tuh,bau nasi lemak yang harum tuh buatkan adik aku bangun tiber2 dan terus ke dapur makan..selepas pada tuh setiap pagi lepas je mak aku siap buat breakfast adik aku ning akan bangun secara automatik bukan manual lagilah...hahahah.tapi ape apapun sekarang mak aku dah cube sekat care die makan..

No comments:

Post a Comment