Thursday, March 19, 2009

Teringat kat arwah ayah..

malam sabtu lalu,aku tk dapat nak tido.. aku tetiber teringat kat arwah ayah...sayunyer rase hati ini..tak tau nak cakap camner.
selalunyer biler aku teringat kat arwah,aku sedekahkan bacaan al-Quran pada die..mesti dapat redakan kerinduan yang amat sangat kat ayah...tapi kali ini,semakin aku mengaji semakin teringat,rindu,sedih dan sayu hati aku ni...tak tau lah naper...pastu mulalah aku call mak aku...mangadu kat dier...... pas dalam setengah jam cakap ngan mak.. hati jadi lega...agaknyer camtuh lah penangan mak pader anak dier..mak dah jadi ibarat ubat penyembuh penyakit..huhu ok bai-23

1 comment:

  1. sabar kak...
    stp yg berlaku ade hikmah nye...
    mule2 cmtu gk kak...
    mase ayah aku 'pergi' mule2 dlu pn aku mcm ko gk...
    da la mse 2 dok asrama, adik2 aku sume kecik2 lg...
    lg la xleh nk imagine...
    huhu...
    hrp ko tabah kak !!!
    ^_^

    ReplyDelete